کپی رایت 2019 ویرا همراه روناش.
تمامی حقوق محفوظ است.

9:00 - 17:00

ساعات کاری : شنبه تا پنجشنبه

06142235346

تلفن پشتیبانی

اینستاگرام

فیسبوک

جستجو
فهرست
 

کارت گارانتی و قوانین جدید شرایط و ضوابط گارانتی گوشی تلفن همراه

دزتل| ویرا همراه روناش > کارت گارانتی و قوانین جدید شرایط و ضوابط گارانتی گوشی تلفن همراه

قوانین جدید شرایط و ضوابط گارانتی گوشی تلفن همراه

تطابق محصول با صورت‌حساب، سلامت محصول و سلامت بسته‌بندی تا لحظه تحویل به مشتری بر عهده فروشنده بوده و در زمان تحویل، کلیه موارد مذکور با رویت و امضای مصرف‌کننده گواهی می‌گردد. مصرف‌کننده مجاز است در صورت عدم تطابق، نسبت به عودت وجه یا تعویض آن، درخواست خود را اعلام نماید و فروشنده موظف به پذیرش درخواست مذکور است.

– پس از تایید سلامت محصول توسط مصرف کننده، فروشنده مسئولیتی در قبال کسری، شکستگی، قری و امثالهم ندارد .

  • کلیه خدمات پس از فروش تعمیراتی و هزینه‌های تبعی از جمله اجرت تعمیر، تأمین و تعویض قطعات، هزینه ایاب و ذهاب و حمل و نقل، جابجایی کالای مشتری به محل ارائه خدمت در محدوده شهری در دوره ضمانت رایگان بوده و این خدمات در طول دوره تعهد با اخذ هزینه می باشد. مابه التفاوت هزینه حمل و نقل محصول و ایاب و ذهاب در خارج از محدوده شهری در دوره ضمانت برعهده مشتری می باشد. (خدمات دوران تعهد، مجموعه تعهداتی از قبیل تعمیرات، تامین لوازم یدکی و پشتیبانی کالاست برای یک دوره زمانی مشخص که بیش از دوره ضمانت است و از سوی عرضه کننده با اخذ هزینه‌های مترتب ارائه می‌شود.)
  • عرضه کننده موظف است در دوره ضمانت مسئولیت هر نوع نقص یا عیب ذاتی که در کالاهای مشمول فروخته شده وجود دارد یا در نتیجه استفاده معمول از کالاهای مشمول بروز نموده را پذیرفته و نسبت به رفع عیب و ایرادات که مانع استفاده مطلوب از کالاهای مشمول شده اقدام نماید. چنانچه در بازه زمانی ۹۰ روز پس از زمان فعال شدن گارانتی، عیب ذاتی بروز نماید، مصرف‌کننده می‌تواند درخواست تعویض و یا جایگزین کالای خریداری شده را نموده و عرضه‌کننده مکلف است مطابق درخواست مشتری نسبت به تعویض دستگاه خریداری شده اقدام و رضایت مشتری را جلب نماید و در صورت عدم موجودی، نسبت به استرداد وجه پرداختی مشتری به قیمت روز (آخرین قیمت مصرف کننده کالای مشابه در لیست قیمت رسمی شرکت) اقدام نماید. (عیب ذاتی: نوعی ایراد اساسی که خود یا پتانسیل آن از بدو تولید تا تحویل محصول به مصرف کننده در محصول وجود داشته باشد یا ایجاد شود و ناشی از استفاده نادرست از محصول توسط مصرف کننده نباشد.)

– هزینه نصب و ایاب و ذهاب برای دستگاه‌های دارای عیب ذاتی، به عهده تولیدکننده و واردکننده می‌باشد.

– در صورت بروز ایراد تکراری در دوره ضمانت، مصرف‌کننده مجاز به درخواست تعویض کالا با کالای نو مشابه، می باشد.

– قطعات تعویضی و خدمات تعمیری انجام شده در دوره تعهد باید به مدت ۶ ماه ضمانت گردد.

 

  • در فرایند تعمیر ایرادات ناشی از نقل و انتقال دستگاه و خسارت به هنگام تعمیر توسط عرضه‌کنندگان یا به واسطه آن‌ها بر عهده عرضه‌کنندگان بوده و در صورت درخواست مشتری مشمول تعویض کالا می‌گردد.

 

  • اگر طی مدت ۲ هفته در دوره ضمانت و ۲ ماه در دوره تعهد، عرضه کننده قادر به رفع عیب محصول نباشد، ملزم به ارائه کالای جایگزین می باشد. در غیر این صورت با درخواست مصرف‌کننده نسبت به تعویض محصول با محصولی نو مشابه و یا عودت وجه (مطابق قیمت روز کالای نو مشابه با کسر استهلاک سالانه ۱۰ درصد بعد از اتمام دوره ضمانت) اقدام نمایند.
  • تعویض کالا یا استرداد وجه، شامل ایرادات غیراساسی (ایراد در قطعه ای غیراساسی که کارکرد اصلی و بهر مندی مشتری از آنرا متوقف نمی نماید.) و غیرذاتی نمی گردد.

 

  • حداقل مدت زمان ضمانت این کالا، ۱۸ ماه می‌باشد.

– مبنای شروع محاسبه زمان گارانتی، تاریخ خرید (در صورت ارائه فاکتور خرید معتبر) و یا تاریخ عرضه کالا به بازار (در صورت عدم ارائه فاکتور) می‌باشد.

– در صورت عدم رعایت مندرجات دفترچه راهنما، کالا از تعهد گارانتی خارج می گردد.

– مبنای محاسبه زمان شروع گارانتی برای کالاهای تلفن همراه و تبلت، زمان فعالسازی و حداکثر ۶ ماه پس از زمان اظهار واردات در سامانه جامع تجارت خواهد بود.

– در صورت طولانی شدن زمان تعمیر دستگاه بر اساس زمان تعمیرات تعریف شده، نسبت به افزایش دوره ضمانت و یا تحویل دستگاه عمانی تا زمان تعمیر به مشتری اقدام می‌گردد. به ازای هر هفته تاخیر (بیش از ۱۵ روز) در شرکت، یک ماه به دوره گارانتی افزوده می‌شود.

 

  • مدت زمان پشتیبانی خدمات اعم از تامین کلیه قطعات یدکی و ارایه خدمات در دوران تعهد حداقل ۳ سال می‌باشد.

– در دوران پشتیبانی تامین قطعات درخواستی مشتری برعهده شرکت می باشد.

– کلی هزینه های ایاب و ذهاب و تعمیرات در دوران تعهد(وارانتی) بر عهده مشتری می باشد.

– در صورت عدم امکان تامین قطعه در دوران تعهد ، شرکت نسبت به ارائه تسهیلات لازم جهت خرید محصولات جدید به مشتری (ارائه تخفیف) اقدام می نماید.

 

  • مواردی که شامل گارانتی و خدمات رایگان نمی‌شود:

– نگهداری و استفاده ناصحیح و هرگونه آسیبی که موجب تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی شود. اهم این موارد:

 جا زدن اشتباه سیم کارت یا مموری کارت

 شکستگی سوکت شارژ که براثر استفاده ناصحیح

 آسیب دیدگی ناشی از نوسان برق یا استفاده از لوازم جانبی غیر استاندارد از قبیل شارژر، هندزفری، کابل شارژ

 حرارت، ضربه یا فشاری که موجب ترک، شکستگی، تغییر شکل دستگاه شود و یا آثار ظاهری آن وجود داشته باشد

 بازشدن پیچ‌ها، دستکاری برد دستگاه

– تعمیر و یا دستکاری دستگاه توسط افراد غیر مجاز

– استفاده نامناسب از دستگاه و عدم رعایت دستورالعمل نگهداری

– آسیب‌های ناشی از نوسان برق، نفوذ مایعات، ضربه‌خوردگی، شکستگی، قری، سوانح طبیعی، آتش‌سوزی و…

توضیحات ضروری در مورد شرایط گرانتی

آشنایی با قوانین و مقررات و ضوابط گارانتی

از حسن توجه شما کمال تشکر را داریم.

۱ – ایجاد تغییرات فیزیکی در قطعات سخت افزاری دستگاه

۲ – خراشیدگی یا سوختگی قابل مشاهده

۳ -مشکلات ناشی از حمل نامناسب دستگاه قل از ورود به مرکز خدمات پس ز فروش

۴ – تغییر رنگ  / صدمات ناشی از اشتباه کاربر  / مشکلات نرم افزاری

۵ – باز شدن ، تعمیر یا سرویس دستگاه توسط افراد غیر مجاز

مواردی که منجرب به ابطال گرانتی دستگاه می گردد

هرگونه تغییرات نرم افزاری  و یا تغییر سیستم عامل با تشخیص کارشناسان فنی  ، Root Custom Rom ، صدمات فیزیکی ، نفوذ مایعات ،  نوسانات برق و هرگونه تغییر و تعمیر توسط شخص ثالث .

لطفا در تطابق مشخصات درج شده بر روی کارت گرانتی خود با کالای خریداری شده اطمینان حاصل فرمایید .

توضیحات ضروری

۱ – خدمات گرانتی فقط با ارائه کارت گرانتی انجام خواهد شد .

۲ – اگر موقع پذیرش گزینه Fine My Phone گوشی شما روشن می باشد حتماً آن را خاموش نمایید .

۳ – به دلیل نیاز به شناخت علت اصلی بروز اشکال و در نتیجه تعمیر سریعتر آن بهتر است دستگاه توسط شخص کاربر به واحد خدمات پس از فروش تحویل داده شود .

۴ – چنانچه در پی درخواست مشتری گوشی تعمیر شده  برای ایشان ارسال گردد .مسئولیت بروز تمام حوادث احتمالی متوجه مشتری خواهد بود .

۵- حداکثر زمان نگهداری گوشی های آماده شده در بخش فنی ۷۲ ساعت می باشد و پس از این زمان شرکت هیچ مسئولیتی در قبال تحویل آن ندارد .